Veelgestelde
Vragen
(FAQ)

Veelgestelde vragen

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen. Wil je iets anders weten en staat jouw vraag er niet bij?
Mail dan naar info@vrijgenieten-caravanverhuur.nl 

Hoe werkt huren?

Eerst zoek je een caravan. In de kalender kun je vervolgens de beschikbaarheid bekijken. Indien beschikbaar selecteer je de gewenste dagen. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en dien de reservering in. De boeking is nu “in behandeling”.

Wij behandelen nu de boeking. We sturen de borgsom per factuur, na betaling van de borgsom is de boeking bevestigd.
De verdere huursom en eventuele extra opties krijg je ook per factuur en dienen een week voor vertrek te zijn voldaan. (Bij het ophalen is betaling niet mogelijk!)

Hierna zorgen we ervoor dat je zorgeloos op vakantie kunt!

Mijn boeking is in behandeling?

Na het indienen van de beschikbare datums krijgen wij een melding. We nemen de boeking in behandeling en sturen de factuur van de borgsom.
Wanneer deze is voldaan bevestigen wij je boeking en ben je zeker van een reservering. Per mail krijg je hier een bevestiging van. Indien we de boeking niet kunnen accepteren krijg je een melding dat de boeking is geannuleerd. (Dat laatste komt echter bijna nooit voor). 

Hoe werkt het ophalen van de caravan?

Je kunt de caravan ophalen in Schaijk. (Palmstraat 1b, 5374 PC Schaijk).

Tussen 14u en 16u.

Voorbeeld: heb je de caravan geboekt van 1 januari t/m 10 januari. Dan haal je de caravan op 1 januari op tussen 14u en 16u.

Op dat moment lopen we samen de caravan na. Is de caravan bijvoorbeeld beschadigd dan krijg je hier een bewijs van mee, zodat dit bij het retourneren ook direct duidelijk is. 

Hoe werkt het inleveren van de caravan?

Je kunt de caravan inleveren in Schaijk. (Palmstraat 1b, 5374 PC Schaijk).

Tussen 10u en 12u.

Voorbeeld: heb je de caravan geboekt van 1 januari t/m 10 januari. Dan breng je de caravan op 10 januari terug tussen 10u en 12u.

Bij het ophalen heb je een formulier meegekregen met eventuele opmerkingen over de caravan. Bij het terugbrengen lopen we de caravan wederom samen na. Valt er niks op? Dan zorgen wij ervoor dat de borgsom wordt teruggestort. 

Is er toch iets beschadigd of afwezig? Dan verrekenen wij dit indien mogelijk met de borgsom.

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

Wanneer de caravan word teruggebracht lopen wij alles na. We proberen binnen een week de borgsom terug te storten. 

Wat is er verzekerd?

Al onze caravans zijn verzekerd en onderhouden volgens de wet. Wilt u volledig verzekerd op vakantie? Zorg dan voor een persoonlijke reisverzekering. 

 

Wat moet ik allemaal meenemen?

Dat is voor iedereen verschillend maar we hebben een handige checklist voor je gemaakt, daarin staat al aangevinkt wat er in de caravan aanwezig is.
Bekijk de vakantiechecklist hier.